תוכן עניינים

netfree 3-03

גלישה מהירה בנטפרי

גולש בנטפרי? אין סיבה שתגלוש לאט! 

בנטפרי עמלים רבות על מנת שהמשתמשים יוכלו לגלוש ללא הפרעות או גשמיות.
אך מהירות הגלישה מושפעת ממספר מרכיבים, על כן חשוב מאוד לוודא שבכל התהליך בוחרים את השירות המתאים ביותר עבור צורכי הגלישה.

חבילת גלישה סלולרית

בסים סלולרי הגלישה מושפעת מאיכות הקליטה הסלולרית. לכן ראשית, יש לוודא שבאזור שלכם יש קליטה תואמת לסים איתו אתם משתמשים. ביוסי תקשורת תוכל להתחבר לחברות התקשורת סלקום פלאפון או פרטנר לפי הקליטה המתאימה ביותר עבורכם וללא שינוי במחיר החבילה.
בנוסף, יש לבחור ציוד גלישה (נטסטיק / מודם סלולרי) התומך במהירויות גבוהות ובתדרי הקליטה של כל החברות. (כאן תוכלו לקבל מידע נוסף על התאמת הנטסטיק לסים).

גלישה ברשת הקווית (נטפרי ע"ג תשתית)

התחברות לרשת הקווית מורכבת מ- 1. תשתית אינטרנט 2. ספק אינטרנט 3. ראוטר. 

תשתית אינטרנט

בארץ יש 3 סוגי תשתית 1. תשתית בזק 2. תשתית הוט 3. תשתית סיב אופטי. החיבור המומלץ לנטפרי הוא על גבי תשתית נחושת או אופטית של בזק.

ספק אינטרנט 

שירותי ספק האינטרנט ניתנים לרוב על ידי חברה חיצונית המספקת שירותי אינטרנט לחיבור לתשתית בזק, ועל משתמשי נטפרי לבחור ספק אינטרנט המספק חיבור לנטפרי.

בבחירה בספק אינטרנט נטפרי, מומלץ להתחבר לספק המכיר ויודע כיצד לתת שירות ללקוחות נטפרי, זאת מתוך הבנה שהגולש בנטפרי גולש באינטרנט ייחודי ודורש שירות מקצועי (כגון התקנת תעודת אבטחה, התאמת הסינון וכדומה). 

בנוסף מומלץ לבחור ספק המספק שירות על מגוון רחב של פלטפורמות, בכדי לספק ללקוח מעטפת שירות מלאה.

ראוטר / מודם 

הבחירה של הראוטר צריכה להתבצע בהתאם לאופי השימוש: למשתמש המבצע גלישה באופן אינטנסיבי ומבצע הורדות רבות יש לבחור בראוטר מקצועי.

לעומת זאת, משתמש העושה שימוש בעיקר למייל מבלי הצורך ביציבות ואיכות גבוהה, ניתן לגלוש על כל ראוטר ואפילו אלה שמסופקים בהשכרה ע"י ספק האינטרנט.

בנוסף, חשוב לציין שחיבור לראוטר באמצעות WIFI מאט את מהירות הגלישה, וגלישה באמצעות כבל ישירות לראוטר מספק גלישה מהירה יותר.

קיימים דגמים של ראוטר שתומכים בחיבור WIFI מהיר ומומלץ לשאול את נציג המכירות על הציוד המותאם ביותר עבורכם. 

אצלנו ביוסי תקשורת תקבלו מענה נרחב בכל תהליך ההתחברות לנטפרי, מוזמנים לדבר איתנו בטלפון 03-8010333 או באמצעות המייל [email protected]

דילוג לתוכן