תנאי שימוש

1.        מבוא

  1. האתר משמש לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל.
  2. תנאי מוקדם לתוקף הרכישה הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעסקה ולגביה.
  3. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך בחנות, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין, לכל דבר ועניין.
  4. הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון, כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.
  5. גלישה באתר ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בה, מבטאת את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון. לפיכך אם אינך מסכים לחלק ו/או לכל תנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בקטלוג.
  6. תנאי תקנון זה עשויים להשתנות מעת לעת והחנות שומרת על זכותה לעדכן ו/או לשנות אותם ו/או לבטלם, על פי שיקול דעתה הבלעדי
  7. אנא הקפד להתעדכן בהוראות התקנון לפני כל רכישה בחנות.
  8. השימוש בלשון זכר בתקנון ו/או בכל מקום אחר באתר נעשה מטעמי נוחות בלבד וכל מקום בתקנון זה ו/או באתר בו משתמשים בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה במשתמע.
  9. המכירה לא מיועדת למכירה סיטונאית ולא מיועדת למכירה חוזרת (קניית כמות מוצרים מהאתר לצורך מכירתם ללקוחות אחרים).

2.        הזכות/כשרות להשתמש באתר

  1. כל משתמש אשר ימלא אחר התנאים המצטברים המפורטים להלן רשאי להירשם לאתר על מנת לבצע רכישות:
  2. המשתמש כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות, באופן ובהיקף התואמים את הרכישות שביצע בפועל. המשתמש מצהיר ומאשר כי הוא כשיר לביצוע הרכישות ורשאי להתקשר בהן עם האתר.
  3. ככל שהמשתמש הוא קטין (מתחת לגיל 18), המשתמש מצהיר ומאשר כי הרכישה שהוא מבקש לבצע היא מסוג הפעולות שדרכם של קטינים בגילו לבצע ו/או שקיבל את הסכמת אפוטרופסים הטבעיים ו/או החוקיים לביצועה.
  4. המשתמש הינו בעל תעודת זהות ישראלית תקפה או תאגיד המאוגד והרשום כדין בישראל.
  5. המשתמש הינו בעל כרטיס אשראי ישראלי, או בינלאומי תקף שהונפק בישראל ע”י אחת מחברות כרטיסי האשראי (להלן: כרטיס אשראי).
  6. המשתמש הוא בעל תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט ובעל כתובת בישראל.

3.        המוצרים המוצעים באתר

  1. עבור כל מוצר או שירות המוצע למכירה מוצג דף מכירה. דף המכירה כולל את שם המוצר או השירות המוצע למכירה, המחיר, מחיר המשלוח ואת המחיר כולל דמי המשלוח בסיום ההזמנה.
  2. התמונות המוצגות באתר הינם להמחשה בלבד. ייתכנו הבדלים בין מראה ומפרט המוצר לבין התמונה. בכל מקרה של סתירה בין המפרט בפועל לבין המתואר בתמונה, המפרט בפועל יהיה המפרט המחייב.
  3. למידע על נפחים, קיבולות, שטח אחסון, זיכרון נגיש ועוד ניתן לקבל בטלפון 03-8010333
  4. הנתונים הינם בכפוף להגדרות היצרן לרבות גודל/נפח, מדידה, שיטות הבדיקה, תנאי הבדיקה, נתונים טכניים וכל נתון אחר שניתן על ידי היצרן/יבואן.
  5. האחריות לכל מוצר הינה בהתאם למצוין בתעודת האחריות ו/או הרשום בחשבונית לכל מוצר לפי תנאי היבואן/היצרן. כאשר מבצעים קנייה עם משלוח השירות אינו בהכרח באתר הלקוח אלא כפי שמצוין בתעודת האחריות. תנאי האחריות כפופים לתנאי תעודת האחריות ו/או הרשום בחשבונית לפי תנאי היבואן/היצרן.
  6. המוצרים אשר ניתנים לרכישה באתר, ניתנים לקנייה גם בנקודות הדירות של יוסי תקשורת כמפורט באתר ואשר ניתן לשלם בגינם גם במזומן
  7. הפריסות  מופיע באתר
  8. ניתן לבצע הזמנה/רכישה גם מכל אחד מהסניפים. לא כל המוצרים אשר מוצגים באתר זמינים באספקה מידית בכל הסניפים. ניתן לברר זמינות מוצר בכל אחד מן הסניפים בטלפונים המופיעים ברשימת הסניפים באתר או במייל support@yossi-tikshoret.co.il
  9. ניתן לבצע הזמנה דרך האתר עם איסוף מכל אחד מהסניפים ותקבלו מייל כאשר ההזמנה מוכנה לאיסוף בסניף.
  10. המחירים, המבצעים, וכל מה שמופיע באתר ובדפי המוצרים הנקובים באתר תקפים עד לסוף יום העבודה בלבד.
  11. המחירים המוצגים באתר כוללים מע”מ. וזמינים לצפייה באתר
  12. המחירים באתר מתעדכנים מעת לעת ולפיכך עלולים להיווצר פערים בין מחירי המוצר באתר לבין מחיריהם באתרים אחרים, המופעלים על ידי צדדיים שלישיים, המפנים אל האתר. המחיר הקובע הוא מחיר המוצר/ים באתר.
  13. קבלת המתנה, במוצר/ים של קנה-קבל, בכפוף למלאי הזמין בסניף.

4.        שיטות המכירה בקטלוג

  1. המכירה דרך האתר הינה בכפוף למלאי הקיים במחסני החברה.
  2. השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העסקה בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני של הקונה תוך 48 שעות ממועד ביצוע ההזמנה. וכן בכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי מחסן הקטלוג בעת השלמת הליך המכירה. למען הסר ספק אין בחיוב הלקוח משום קיבול הצעתו.
  3. עסקאות מעל 600 ש”ח מותנות בכך שכתובת יעד המשלוח וטלפון בעל הכרטיס זהים לפרטים שבחברת האשראי ובאישור של החנות. “יוסי תקשורת ” רשאית על פי שיקול דעתה, לבטל עסקה כאשר קיים חשש שהתמורה בגין הרכישה לא תתקבל.
  4. השלמת תהליך המכירה מותנה בשליחת אישור הזמנה ע”י האתר לדואר האלקטרוני של הקונה.
  5. אנו משתדלים להקפיד ולעדכן את מחירי המוצרים בקטלוג בזמן אמת. עם זאת, מחירי המוצרים הנמכרים בקטלוג עלולים להיות לא מעודכנים. המחיר המחייב הוא מחיר המוצר כפי שנמסר ללקוח באימות העסקה.

5.        אופן ביצוע הרכישה

  1. הקשת כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע הרכישה, לאחר מילוי כל הפרטים הופך המשתתף ל”מבצע פעולה”. לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות, יעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדויק.
  2. חיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי ולאחר אישור העסקה ע”י חברות האשראי.
  3. לקוח המבקש איסוף עצמי באחד הסניפים, יחויב במלוא סכום ההזמנה (לא ניתן לשריין מוצר ללא תשלום מלא).
  4. הפרטים כפי שהוזנו בדף ההרשמה וכן רישום העסקה במחשבי החנות יהוו ראיה חלוטה לנכונות הפעולות. אחריות למילוי הפרטים חלה על המזמין בלבד. החנות לא לוקחת אחריות על פרטים שגויים שהוזנו.
  5. מסירת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים. ל “יוסי תקשורת” שמורה הזכות לבטל הזמנה בשל הגשת פרטים כוזבים, חלקיים או לא מדויקים.
  6. במקרה בו לא אושרה העסקה ע”י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה תוך 96 שעות וההזמנה תחשב למבוטלת.
  7. לפרטים נוספים ובירורים, ניתן לפנות ישירות אל החנות – בטלפון 038010333 ו/או באמצעות דואר אלקטרוני: support@yossi-tikshoret.co.il 

6.        ביטול עסקה (מתייחס להזמנות בעסקת מכר מרחוק שהוזמנו דרך אתר הקטלוג או טלפוניות בלבד

  1. הלקוח רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981 ולרבות התקנות מכוחו (להלן: “החוק”).
  2. לאחר ביצוע עסקת מכר מרחוק יימסר ללקוח מסמך המפרט את פרטי העסקה כנדרש בחוק (להלן: “טופס גילוי”) באמצעות הדואר האלקטרוני שהזין הלקוח ו/או לכתובת הדואר שציין הלקוח בעת אספקת המוצר, ו/או לכל המאוחר במועד הספקת המוצר ללקוח, לפי שיקול דעתה של “יוסי תקשורת”.
    במקרה וטופס הגילוי לא נמסר ו/או התקבל אצל הלקוח כאמור לעיל, מכל סיבה שהיא, הלקוח יפעל ללא דיחוי ליידע את “יוסי תקשורת” ו/או הקטלוג על כך שלא קיבל את טופס הגילוי כאמור בסעיף זה.
  3. דרכי ביטול העסקה :
  4. א)) בהתאם לסעיף 14ג(ג)(1) לחוק לפיו: מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת טופס הגילוי, לפי המאוחר מביניהם;
  5. ב)) בהתאם לסעיף 14ג1(ג) לחוק לפיו: אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת טופס הגילוי, לפי המאוחר מבניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוח כאמור( כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות , אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין
  6. בעת ביטול עסקת מכר מרחוק שלא עקב פגם, “יוסי תקשורת ” תהיה רשאית לנכות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם
  7. הזכות לביטול העסקה לא תחול על המוצרים הבאים:
    1. מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ”ה – 1995;
    2. מוצרים שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה;
    3. מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית;
    4. מוצרים פסידים (בעלי חיי מדף קצרים)
  8. במקרה של ביטול עסקה, החזרה או החלפה עקב פגם, יודיע על כך הלקוח לחברה, תבוצע בדיקה מול הלקוח ובמידת הצורך על הלקוח להחזיר את המוצר כפי שהוא . החזר כספי יינתן בהתאם להוראות הדין.
  9. כאשר העסקה בוצעה באופן אישי (פרונטלית לקוח מול איש מכירות בסניפים), מדיניות החזרת המוצרים הקובעת הינה המדיניות המפורסמת בסניפים.
  1. ביטול עסקה (מתייחס להזמנות בעסקת מכר מרחוק ובעסקאות בסניפי הרשת):
    צרכן רשאי לבטל עסקה במתן הודעה לחברה כנדרש על פי החוק, באחת הדרכים הבאות: בע”פ (בטלפון או בהודעה בעל פה בסניף); בדואר אלקטרוני;בפקס; ובאינטרנט בקישור הייעודי. בהודעת ביטול על הלקוח לפרט את שמו ומספר הזהות שלו, ואם נמסרה הודעת הביטול בטלפון – פרט מזהה נוסף.
    פרטי ההתקשרות הנם כדלהלן :  אי-מייל support@yossi-tikshoret.co.il טלפון: 038010333 פקס:  088000010 כתובת למשלוח דואר רשום: לכבוד: “יוסי תקשורת האדמור מחבד 14 קרית גת
  2. ביטול עסקה ע”י החנות
    1. החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
    2. אם נפלה טעות בהצגת הפריט במכירה ו/או במשלוח המוצר אל הלקוח, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור ומפרט המוצר.
    3. אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או כל בעיה טכנית אחרת אשר שיבשה את מחיר המוצר ו/או תיאור המוצר.
    4. במקרה של מניעה ו/או עיכוב מחמת כוח עליון, כדוגמת, אך מבלי לגרוע מכלליות האמור: פעולת מלחמה, איבה ,טרור, חבלת סייבר, תקלה מכוונת או בלתי מכוונת באתר המכירה, שביתות והשבתות, אירועי טבע חריגים, תקלות בסליקת כרטיסי אשראי וכל סיבה אחרת שאינה תוצאת מעשה או מחדל של המכירה ו/או בכל מקרה בו החליטה המכירה, על פי שיקול דעתה, כי קיים חשש שהרכישה מבוצעת במסגרת רכישה סיטונאית ו/או כי המוצרים נרכשים לצורך מכירה חוזרת על ידי הקונה או מי מטעמו.
    5. אם אזל המוצר ממלאי מחסן מכירה האינטרנט לאחר או לפני שהתבצעה מכירה (אך טרם נשלח ללקוח).
    6. כאשר קיים חשש, על פי שיקול דעתה של המכירה שהתמורה בגין הרכישה לא תתקבל.
    7. כל ביטול עסקה שיעשה על פי הוראות סעיף זה, לא יחויב הלקוח בדמי ביטול בגין ביצוע העסקה.

9.        אספקות מוצרים

  1. החנות תדאג לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה, תוך 7 ימי עסקים אלא אם צוין מפורשות אחרת (בד”כ תוך 2 ימי עסקים)
  2. ככל ויבחר הלקוח לקבל את המוצר במשלוח, החנות תפעל כדי לספק את המוצר עי חברת שליחויות חיצונית , וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי.
  3. החנות לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר בנסיבות העולות כדי כוח עליון כמפורט בסעיף 8.3 לעיל ו/או בנסיבות שאינן בשליטתה.
  4. באזורים המוגבלים לגישה מבחינת חברת השליחויות החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.
  5. המשלוחים יתבצעו לאזורים שאליהם מגיע דואר שליחים ע”י דואר ישראל
  6. יובהר כי ישנו תעריף שונה למשלוחים ליעדים מרוחקים כגון: יישובי הערבה, אילת, קריית שמונה, רמת הגולן וכדו’, התעריף יימסר טלפונית לאחר הרכישה בהתאם לסוג החבילה.
  7. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת, ערבי חג וימי חג.
  8. ניתן לבצע איסוף עצמי של המוצרים באחד הסניפים, הלקוח יגיע לאחד מסניפי החברה רק לאחר תאום מראש או לאחר קבלת הודעת מייל אשר מודיעה על הגעת המוצר לסניף הנבחר. במקרה כזה לא יחויבו דמי משלוח.
  9. אספקת המוצרים הינה עד בית הלקוח ע”י חברת שילוח חיצונית .
  10. המונח הובלה ואספקה בתקנון זה משמעותם: כל הפעולות ההכרחיות מרגע שהמוצר נקלט במחסני הספק ועד למסירתו בפועל לידי הלקוח פעולות אלה כוללות קליטה, מיון, אריזה, סימון, משלוח, מסירה וביטוח.
  11. במקרים מסוימים ייתכן שמוצר שמופיע באתר אזל ממלאי המכירה. והדבר יתגלה רק לאחר ביצוע הרכישה. במקרה כזה המכירה תיצור קשר עם הלקוח והוא לא יחויב וההזמנה תבוטל.
  12. זמן אספקת המשלוח נמדד החל מקבלת אישור ההזמנה ע”י החנות.
  13. בעת אספקת ההזמנה בסניף יבוצע אימות לכרטיס האשראי שחויב באתר על ההזמנה. יש להגיע עם כרטיס האשראי שחויב ועם תעודת הזהות של בעל  הכרטיס לאימות. ההזמנה תסופק אך ורק לבעל כרטיס האשראי.
  14. המשלוח המתבצע ע”י חבתר שילוח חיצונת, השליח יגיע לכתובת המשלוח בין השעות 8:00 ל – 18:00 עד סוף יום עסקים  לפי שעות אלה וללא תיאום מראש, במידה ולא יהיה משהו במקום לקבל את המשלוח ולאשר אותה, ישאיר השליח גלויה בה יצוין מס’ טלפון ליצירת קשר עם חברת השליחויות ולתיאום על זמן שניתן לבוא שוב. במידה ולא יצרו קשר עם חברת השליחויות יגיע השליח שוב לכתובת בזמן אחר מיום מה שהיה בפעם הראשונה כדי לנסות לאתר את מקבל המשלוח. במידה ולא יהיה מענה גם בפעם השניה המוצר יחזור לחנות וימתין ליצירת קשר של הצרכן, במידה ויבקש הצרכן להוציא משלוח חוזר יחויב הצרכן שוב בדמי משלוח.
  15. לקבלת רשימת הישובים בהם מבוצעת מסירה אישית עד הדלת, בכל שאר הישובים/כפרים/קיבוצים/מושבים, המסירה הינה ליחידה הדואר הקרובה למקום המגורים ולא עד בית הלקוח ניתן לפנות לשירות בטלפון 038010333 .
  16. בכל מקרה של אספקת המוצרים כאמור לעיל, על אחריות הלקוח לוודא מול המכירה כי ניתן לשלוח את החבילה לאותו אזור ו/או מען מבוקש.

10.     קניין רוחני

  1. האתר עושה שימוש ב- Cookies  (או בטכנולוגיות דומות). Cookie הינו קובץ טקסט קטן אשר מועבר למכשירך ונשמר בדיסק הקשיח באמצעות הדפדפן.
    החברה עושה שימוש בקבצי Cookies   לצורך בין היתר, תפעולו השוטף והתקין של האתר, איסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, אימות פרטים, פרסום ושיווק, התאמת האתר להעדפות האישיות של הלקוח, אבטחת מידע ושיפור חווית משתמש. גלישה באתר זה על ידי משתמש האתר מהווה את הסכמתו לשימוש האתר בקבצי Cookies ושימוש במידע האגור ב- Cookies. דפדפנים מודרניים כוללים אפשרות להימנע מקבלת Cookies אם אינך יודע כיצד לעשות זאת ,בדוק בקובץ העזרה של הדפדפן שבו אתה משתמש
  2. האתר והמידע המופיעים בו לרבות עיצוב האתר, שרטוטים, עיצובים, איורים, תמונות, צילומים, מפות, קטעי וידאו, טקסט, גרפיקה וכיוצ”ב הם קניינה של המכירה ו/או של צדדים שלישיים המיוצגים במכירה והם מוגנים ע”י דיני זכויות יוצרים במדינת ישראל, אמנות בין לאומיות וחוקי זכויות יוצרים של מדינות אחרות.
  3. אין להעתיק, לפקסס, להפיץ, להציג, לשכפל, ליצור עבודות נגזרות, להכניס שינויים או למכור כל חלק מן התוכן בכלול באתר ללא הסכמתה המוקדמת הכתובה והמפורשת של “יוסי תקשורת”.
  4. אין להעתיק ו/או לשכפל ו/או להפיץ ו/או לפרסם ו/או להשתמש בתכנים המוצגים אתר ו/או לעשות בהם כל פעולה, במישרין או בעקיפין, המהווה הפרה או פגיעה בקניין הרוחני של “יוסי תקשורת” התיר זאת במפורש בכתב ומראש.

11.     שירות לקוחות

  1. לפרטים ובירורים באשר להפעלת האתר ופעילותו, ניתן לפנות אל “יוסי תקשורת ” אי-מייל support@yossi-tikshoret.co.il טלפון: 038010333 פקס:  088000010 כתובת למשלוח דואר רשום: לכבוד: “יוסי תקשורת האדמור מחבד 14 קרית גת

12.     אבטחת מידע

  1. המכירה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע שמוסרים לקוחות.
  2. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקןPCI DSS. במקרים שאינם בשליטתה ואו הנובעים מכוח עליון, המכירה לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו ו/או אם מידע זה אבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
  3. המכירה מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה בהתאם להוראות התקנון ולכל דין.
  4. הלקוח מתחייב שלא לבצע ולא לנסות לבצע: (i) שינוי כלשהו באתר ו/או (ii) העתקה ו/או הורדה של חומר האגור באתר לרבות בדרך של:  “Peep-Link”, “Robot”, “Page-Scrape”, “Spider”או כל שיטה אחרת, אלגוריתם או תהליך ידני דומה ולא להוריד או להעתיק ו/או להעביר לאחר חומר שאגור באתר המכירה שאינו מיועד להורדה ו/או העברה (iii) לא לנסות לקבל גישה לעסקאות שבוצעו על ידי אחרים באמצעים כלשהם (iV) לא לבצע פעולה כלשהי העלולה לפגוע בקניינן הרוחני של המכירה, לפגוע בפרטיות משתמשים אחרים, לשנות מידע באתר ו/או להזיק לאתר המכירה ו/או למשתמשים בו, או איזה מהם.
  5. מבלי לגרוע מכלליות האמור ומבלי לגרוע מכל סעד או הליך אחר, מובהר כי המכירה תהא רשאית למנוע גישה ממשתמש אשר, לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט של המכירה, ביצע או ניסה לבצע באתר פעולה כלשהי בניגוד לכל דין ו/או להוראות תקנון זה.

13.     מדיניות הגנת פרטיות באתר

  1. הפרטיות שלך חשובה לנו. כדי לשפר את ההגנה על הפרטיות שלך אנחנו מספקים מידע זה לגבי מדיניות הגנת הפרטיות שלנו ואודות האפשרויות העומדות בפניך בעת השהות באתר וככל הנוגע להתנהלות שלנו לגבי איסוף מידע באתר.
  2. כדי לוודא מודעות המבקרים באתר, מופיע מידע זה הן בדף הבית של האתר והן בכל נקודה שבה נדרשים פרטי מידע אישיים. אתר “יוסי תקשורת” מאובטח עפ”י תקן PCI פרטי כרטיס האשראי לא נרשמים באתר ולא נשמרים בידי המכירה.

14.     המידע שאנו אוספים

בעמודים באתר שבהם ניתן להזמין מוצר או שירות, להזמין מידע וכדומה, נדרש מידע כמפורט: שם, כתובת, דוא”ל, טלפון כדומה. לעיתים ניתן לרשום מידע הרלוונטי לאדם אחר, למשל, כשמזמינים מתנה עבור אדם אחר, רושמים לגביו שם, ת.ז., דוא”ל, כתובת, טלפון וכדומה.

15.     מה אנחנו עושים עם המידע

  1. במידע הנמסר לשם ביצוע הזמנה של מוצר, שירות או מידע, אנו עושים שימוש אך ורק למטרת ביצוע אותה מטלה והמטלות הנגזרות ממנה. המידע אינו מועבר לכל גורם אחר. מידע הנמסר אודות אדם אחר לצורך משלוח מתנה משמש למטרה זו בלבד. במקרה ששלחת לנו דוא”ל נשתמש בכתובת הדוא”ל שממנה שלחת לצורך משלוח דוא”ל חוזר אך לא לכל מטרה אחרת, וכמו כן לא נמסור את הכתובת לכל גוף אחר.
  2. אם אתה מעוניין לקבל מידע נוסף אתה מוזמן לידע אותנו בדבר רצונך זה ונפעל בהתאם. בכל מקרה לא נעשה שימוש בפרטים שלך לצורך זה אלא אם בקשת זאת מפורשות.
  3. במידע לא מזהה, כלומר מידע שאינו יכול להיות מיוחס לאדם מסוים, אנו עושים שימוש כדי לשפר את האתר שלנו ולעדכן את ההתנהלות המסחרית שלנו ואת שירותינו, כשמידע לא שמי זה מועבר גם לגורמים אחרים, בהם המפרסמים אצלנו. לדוגמא: מספר המבקרים באתר, מספר הנשים הנרשמות לשאלון מסוים באתר, וכדו’, אך לא כל פרט מידע המזהה אישית את המבקר באתר.
  4. במידה וסומן בהזמנה או ברכישה או בכל מקום אחר באתר כי הינך מעונין לקבל מודעות ופרסום שיווקי מהאתר תקבל אותו במייל עד אשר תבקשו להפסיקו.

16.     המחויבות שלנו לאבטחת מידע

  • אנו נוקטים אמצעים סבירים על מנת למנוע כניסה לא מורשית למחשבי המכירה. אנו עושים כל מאמץ לשמור על המידע מעודכן, ולוודא שימוש נכון בנתונים.
    יישמנו הליכים פיזיים, טכנולוגיים ואלקטרוניים כדי לאבטח את המידע שאנו אוספים באתר.

17.     כללי

  1. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.
  2. החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו, אלא אם נכתב אחרת.
  3. הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר, אלא אם נכתב אחרת.
  4. רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
  5. המכירה שומרת לעצמה את הזכות לערוך שינויים בתקנון בכל עת. הנוסח האחרון הוא המחייב.

18.     ברירת דין ובוררות

  • הדין החל על תקנון זה, פירושו, תוקפו, תחולתו ואכיפתו הוא דין מדינת ישראל בלבד. כל סכסוך או חילוקי דעות בין הצדדים (“יוסי תקשורת” והלקוח)
    בקשר עם תקנון זה, ביצועו, פירושו, תחולתו או תוקפו, יימסרו, באופן בלעדי וסופי, לבוררות שתתנהל במוסד הישראלי לבוררות עסקית על-פי כלליו, לשלילת כל סמכות של כל ערכאה שיפוטית או מעין שיפוטית אחרת.
  • היה ולפי דין, ייקבע כי ההכרעה תעבור להכרעה שיפוטית ו/או מעין שיפוטית אחרת, סמכות לבימ”ש מוסמך באזור קרית גת  בלבד. יחולו דיני משפט במדינת ישראל בלבד